Resident Evil Requiem i poc més al #SummerGameFest 2025
- 41:01
- 53 visualitzacions
- 13 m'agrada
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬-=[ Obriu-me, és útil! ]=-▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬ No t'oblidis de deixar un Like si t'ha agradat, Ajuda més del que creus!
Un any mes, recollim els millors i més destacats moments de la presentació principal de l'estiu, el gran Summer Game Fest. Un cop més, amb la participació del gran @etithecat!
I aquí els meus destacats ⬇️
⭐⭐ End of Abyss - 2026
⭐ Atomic Heart II
⭐⭐⭐ Out of Words - 2026
⭐⭐⭐ LEGO Voyagers - 15/09/2025
⭐⭐⭐⭐⭐ ILL
⭐⭐⭐⭐ Resident Evil Requiem - 27/02/2026
#SummerGameFest2025 #E32025 #NoE3 #Conference
Ets nou al canal? Mai has vist cap dels meus vídeos? Aquí explico perquè faig vídeos: https://youtu.be/jbe08u7yNwo
Si t'interessa i vols estar al corrent quan pengi un nou vídeo, et pots subscriure clicant aquí: https://goo.gl/trHKet
T'agrada? Dona suport al canal, obra l'aixeta: https://devid.aixeta.cat
Em convides a un cafè? Ho pots fer aquí: https://ko-fi.com/devidcat
També em pots trobar a:
TWITCH
================================
https://www.twitch.tv/devidcat
TWITTER
================================
https://twitter.com/davedarck
FACEBOOK
================================
https://fb.me/davedarck
INSTAGRAM
================================
https://www.instagram.com/davedarck
TIKTOK
================================
https://tiktok.com/@devidcat