Jordi Graupera – FORA RENFE
- 54:15
- 642 visualitzacions
- 56 m'agrada
Jordi Graupera i Fora Renfe
“Fora RENFE”. Aquesta és la campanya que va començar Jordi Graupera.
El primer dia, més de sis mil persones, diu, han signat el manifest per a fer fora la companyia espanyola del país. Avui divendres, ja són gairebé vint mil, les signatures. La campanya vol aturar la nova empresa mixta entre el govern espanyol, i que la Generalitat dirigeixi els trens a Catalunya. Graupera, president del partit Alhora i professor universitari, vol que el govern català encarregui la gestió dels trens a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) o a empreses privades.