Les cookies són necessàries perquè puguis veure els vídeos directament des de ClapClap.

Resident Evil Requiem i poc més al #SummerGameFest 2025

  • devidcat
  • 41:01
  • 53 visualitzacions
  • 13 m'agrada
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬-=[ Obriu-me, és útil! ]=-▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬ No t'oblidis de deixar un Like si t'ha agradat, Ajuda més del que creus! Un any mes, recollim els millors i més destacats moments de la presentació principal de l'estiu, el gran Summer Game Fest. Un cop més, amb la participació del gran @etithecat! I aquí els meus destacats ⬇️ ⭐⭐ End of Abyss - 2026 ⭐ Atomic Heart II ⭐⭐⭐ Out of Words - 2026 ⭐⭐⭐ LEGO Voyagers - 15/09/2025 ⭐⭐⭐⭐⭐ ILL ⭐⭐⭐⭐ Resident Evil Requiem - 27/02/2026 #SummerGameFest2025 #E32025 #NoE3 #Conference Ets nou al canal? Mai has vist cap dels meus vídeos? Aquí explico perquè faig vídeos: https://youtu.be/jbe08u7yNwo Si t'interessa i vols estar al corrent quan pengi un nou vídeo, et pots subscriure clicant aquí: https://goo.gl/trHKet T'agrada? Dona suport al canal, obra l'aixeta: https://devid.aixeta.cat Em convides a un cafè? Ho pots fer aquí: https://ko-fi.com/devidcat També em pots trobar a: TWITCH ================================ https://www.twitch.tv/devidcat TWITTER ================================ https://twitter.com/davedarck FACEBOOK ================================ https://fb.me/davedarck INSTAGRAM ================================ https://www.instagram.com/davedarck TIKTOK ================================ https://tiktok.com/@devidcat