Opinió a… Weapons
- 07:08
- 2 visualitzacions
- 2 m'agrada
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬-=[ Obriu-me, és útil! ]=-▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬ No t'oblidis de deixar un Like si t'ha agradat, Ajuda més del que creus!
Avui parlem d'una pel·lícula que tot i qualificada de terror, té suficient humor, gore explícit i surrealisme com perquè no sigui la típica de por: Wapons, refrescant i molt original. Què us ha semblat?
Ets nou al canal? Mai has vist cap dels meus vídeos? Aquí explico perquè faig vídeos: https://youtu.be/jbe08u7yNwo
Si t'interessa i vols estar al corrent quan pengi un nou vídeo, et pots subscriure clicant aquí: https://goo.gl/trHKet
T'agrada? Dona suport al canal, obra l'aixeta: https://devid.aixeta.cat/ca
Em convides a un cafè? Ho pots fer aquí: https://ko-fi.com/devidcat
També em pots trobar a:
YOUTUBE
================================
https://www.youtube.com/devidcat
TWITCH
================================
https://www.twitch.tv/devidcat
TWITTER
================================
https://twitter.com/davedarck
FACEBOOK
================================
https://fb.me/davedarck
INSTAGRAM
================================
https://www.instagram.com/davedarck