Jugo a Phantasy Star – Gaudeixo molt del videojoc. Alissa a poc a poc i bona lletra. Capítol 4.
- 45:48
- 3 visualitzacions
Jugo a Phantasy Star de Sega Master System. Jugo en català gràcies a Kusfo, Bits Passats, Maxim i RetroAND. Jugo a Phantasy Star - Gaudeixo molt del videojoc. Alissa a poc a poc i bona lletra. Capítol 4.
Agraïments a Kusfo per la localització:
https://www.smspower.org/forums/member5915
Agraïments a Bits Passats per la localització:
https://www.smspower.org/forums/member28591
Agraïments a Maxim per la localització:
https://www.smspower.org/forums/member5
Enllaç del pedaç:
https://www.smspower.org/Translations/PhantasyStar-SMS-CA
Programa per poder aplicar pedaços:
https://comunitat.cetrencada.cat/?entrada=flipeda%C3%A7
Música 00:00
Introducció 00:20
Jugo 02:48
Conclusió 43:35
Acomiadament 45:35