REFLEXIONS – BRUTÍCIA EN LA REVETLLA DE SANT JOAN 5
- 05:31
És la cinquena reflexió que faig sobre la revetlla de Sant Joan i l'aniré fent any rere any. És una vergonya. Potser demano un desig que mai es complirà; així i tot, continuaré amb la realització d'aquesta mena de vídeos.
Agraïment al personal de neteja i d'escombraries.
Com sempre que passeu un bon dia o bona nit.
Introducció : 00:00
Fotografies de queixa : 02:34
Conclusió : 03:40
Acomiadament : 04:40
Vídeo de queixa : 04:52