Les cookies són necessàries perquè puguis veure els vídeos directament des de ClapClap.

Jordi Graupera – FORA RENFE

  • índi àgora
  • 54:15
  • 642 visualitzacions
  • 56 m'agrada
Jordi Graupera i Fora Renfe “Fora RENFE”. Aquesta és la campanya que va començar Jordi Graupera. El primer dia, més de sis mil persones, diu, han signat el manifest per a fer fora la companyia espanyola del país. Avui divendres, ja són gairebé vint mil, les signatures. La campanya vol aturar la nova empresa mixta entre el govern espanyol, i que la Generalitat dirigeixi els trens a Catalunya. Graupera, president del partit Alhora i professor universitari, vol que el govern català encarregui la gestió dels trens a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) o a empreses privades.