Les cookies són necessàries perquè puguis veure els vídeos directament des de ClapClap.

Ja Ho Trobarem #51 – Teràpia de Shock: 10 anys després

🎸 Ja Ho Trobarem #51 – Teràpia de Shock: 10 anys després Aquesta setmana rebem dos dels responsables d’un dels fenòmens musicals més importants que ha viscut la Garrotxa. En Suka i en Gerard de Teràpia de Shock tornen als escenaris una dècada després de la seva despedida per recordar-nos que hi ha cançons que no passen de moda i himnes que continuen sonant a cada casal d’estiu del país. ⚫⚪ Binarinan amb Marc Comerma: trenta preguntes sense anestèsia per parlar d’èxit, fama adolescent, retorns inesperats, grups que es separen i alguna confessió que probablement cap periodista de TV3 s’havia atrevit a plantejar fins ara. 🎧 Carta oberta a Teràpia de Shock amb Arnau Vilar: una confessió generacional carregada d’enveja adolescent, hormones descontrolades, Polseres Vermelles, amors impossibles i el reconeixement sincer a un grup que va aconseguir portar Les Preses fins als escenaris més grans del país. 🎙️ La Comermada: què hauria passat si Teràpia de Shock hagués tornat convertit en un grup de hardcore punk? O en una banda de folk cristià? O en una formació de màkina dels anys més foscos dels polígons industrials? En Marc Comerma imagina tres universos alternatius tan absurds com inquietantment plausibles. De tocar en garatges a omplir festivals. De Sense Tu a la gira del retorn. Un viatge per la història d’un grup que va marcar tota una generació... inclosos els que deien que no els agradaven. 🎵 I sí, també parlem de Polseres Vermelles. Era inevitable. I amb aquest capítol tanquem la tercera temporada a Ràdio La Vall. O almenys això creiem. Perquè si alguna cosa hem après després de 51 programes és que mai se sap què acabarà passant. Estigueu atents aquest estiu... potser encara ens queda una última sorpresa abans de donar la temporada per acabada del tot.