LA FÚMIGA ÉS TRADWIFE | El dolcet pal cafè 5×01
- 01:14:56
- 296 visualitzacions
- 33 m'agrada
👠☕ És la 'Hola' una fàbrica de tradwifes? Què pensaria una tradwife del Berlín més sòrdid? És Rosalía la líder d’un nou moviment neoconservador global? T’aprimaries amb un llambrígol? I, sobretot, La Fúmiga… són tradwife o no?